Happy New Year - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van Antony Vinke - WaarBenJij.nu Happy New Year - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van Antony Vinke - WaarBenJij.nu

Happy New Year

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Antony

01 Januari 2016 | Sri Lanka, Aluthgama

Vrijdag 1 januari

Een relaxt begin van het nieuwe jaar!

Vanochtend zijn wij pas rond 10:30 uur opgestaan. Dat was wel lekker na de jaarwisseling. Sahan, de zoon van Siri, had een speciaal ontbijt gemaakt met allerlei typisch Sri Lankaanse lekkernijen.

Na de lunch zijn we een telefoon en een SIM-kaart gaan kopen, dat mobiele nummer gebruiken we in de advertentie die 8 januari in de krant wordt geplaatst.

We hebben vervolgens nog even rustig een boekje gelezen aan de rivier, en daarna zijn we gaan lunchen met Kenneth en Kelly. Zij vertrekken morgen heel vroeg terug naar Nederland, het was dus een soort afscheidslunch. De lunch was lekker, Antony had een pizza en ikzelf had noodles. Het smaakte heel goed, en het was ook nog goedkoop ;-)

Na de lunch zijn we met z'n tweeën naar het strand gegaan. Toen we er nog maar 10 minuten lagen, begon het hard te regenen. Nadat we al flink waren nat geregend op het strand, zijn we onder een boom gaan schuilen. Op een gegeven moment begon het onder de boom door te lekken. Uiteindelijk werd het droog en hebben we een tuktuk opgezocht die ons terug heeft gebracht naar het guesthouse.

We gaan zo nog dineren en daarna op tijd naar bed. Morgen staan we rond 6:00 uur op, we rijden dan met Siri naar Kandy. Onderweg gaan we oa langs het olifantenweeshuis.

Groet,
Thijs

• 01 Januari 2016 - 17:13

Janny:

Veel plezier op jullie trip!

• 01 Januari 2016 - 20:33

Eva:

Kandy en het olifantenweeshuis klinken bekend. Ik ben benieuwd of Antony nog dingen herkent v onze vorige reis. Heel veel plezier en pas goed op m.n broer!